تردد در گردنه های مهاباد با زنجیر چرخ ممکن است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: به دلیل کولاک شدید، تردد در گردنه‌های برف گیر این شهرستان تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و کولاک شدید در گردنه‌های "قره بلاغ" و "پسوه" تردد خودرو‌ها باید تنها با زنجیرچرخ صورت گیرد.

خادمی افزود: هم اکنون در گردنه "قره‌بلاغ" در محور مهاباد - بوکان به طول ۲۰ کیلومتر کولاک شدید گزارش شده و سطح جاده لغزنده است و رانندگان در صورت امکان از مسیر جایگرین مهاباد - میاندوآب - بوکان استفاده کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در گردنه "پسوه" در مسیر مهاباد - پیرانشهر نیز به دلیل کولاک شدید جاده لغزنده بوده و رانندگان در صورت امکان از مسیر مهاباد- نقده- پیرانشهر استفاده کنند و در صورت تردد در این مسیر زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


او اذعان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در جاده‌ها پرهیز و در صورت ضرورت حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمازا به همراه داشته و سوخت خودرو و برف پاکن خودرو را حتما بررسی کرده و با باک پر تردد کنند.

خادمی همچنین از مردم خواست در فصل زمستان قبل از سفر در مناطق کوهستانی و برف گیر این شهرستان با شماره‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.