همنوایی سرما با قطع برق

آیا سرمای پایان هفته چراغ خاموشی‌ها در مازندران را دوباره روشن می‌کند؟

فرامرز سپری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به موج سرمای پیش رو اگر مشترکان خانگی، صنعتی و اداری مصرف برق خود را بهینه نکنند احتمال تداوم خاموشی‌ها وجود دارد.

او افزود: اگر مردم و ادارات ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی و دمای هوای اتاق‌ها را یک تا دو درجه کم کنند خاموشی نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه اولویت این شرکت در تامین برق مشترکان خانگی و مراکز حساسی مانند بیمارستان‌ها است، ادامه داد: برای پایداری تامین برق مشترکان خانگی روشنایی بزرگراه‌ها و معابر تعدیل و ادارات پرمصرف نیز شناسایی و برق آنان قطع شد.

بیشتر بخوانید

سپری گفت: با توجه به کاهش دما و متعاقب آن افزایش مصرف گاز احتمال بروز مشکل برای تأمین برق وجود دارد، ولی این مشکل مقطعی و گذرا است.

او با بیان اینکه همه تمهیدات برای تامین و پایداری برق مشترکان خانگی اندیشیده شده است، افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف همه همکاران با آمادگی کامل تلاش خواهند کرد تا با کمترین تنش از این سرما عبور کنیم .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: برای عبور از سرمای پیش رو به ادارات شهرستانی نیز ابلاغ شده است از لحاظ لجستیکی و نیروی انسانی در آماده باش باشند.

سپری از مردم خواست با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، برای پیشگیری از قطع برق مدیریت مصرف انرژی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار