۵۴۱ عملیات در حوزه آتش‌نشانی شهرداری چابهار انجام شد

معاونت خدمات شهری شهرداری چابهار گفت:۵۴۱ عملیات اطفای حریق و سایر موارد در حوزه آتش نشانی این شهرداری با هدف حفاظت از جان،مال و تامین آسایش و ایمنی شهروندان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالله میربلوچزهی معاونت خدمات شهری شهرداری چابهار اظهارداشت:  ۲۱۴ مورد عملیات امداد و نجات، ۳۳۷ عملیات اطفا حریق، ۶ مورد کارشناسی حوادث، ۱۶ مورد کارشناسی مکان‌های عمومی و ۴۵ مورد معرفی به ادارات افراد آسیب دیده (تکریم ارباب رجوع) توسط آتش نشانی شهرداری چابهار انجام شده است.

او  ۱۷۶ مورد بازدید ایمنی و صدور پروانه ساختمانی و پایان کار و ساخت دستگاه تمام خودکار جهت ضدعفونی و گندزدائی معابر را از دیگر خدمات آتش نشانی شهرداری چابهار عنوان کرد.

معاونت خدمات شهری شهرداری چابهار ادامه داد: هزار و ۹۳۸ کیلومتر از معابر شهری با یک میلیون و ۲۶۱ هزار لیتر مواد ضد عفونی گند زدایی شده است.

او  گفت: ۵۰۰ نفر ساعت آموزش شهروندان با هدف ارتقای سطح دانش ایمنی نیز انجام شده که جا دارد از تمام دست اندرکاران خدمات شهری برای خدمت به مردم چابهار قدردانی شود.

میربلوچزهی اظهارداشت: بدون شک، فعالیت‌های آتش نشانی، یکی از فعالیت‌های مهم جهت حفاظت از جان، مال و تامین آسایش و ایمنی شهروندان است که توسط شهرداری با حساسیت و دقت لازم به شهروندان ارائه می‌شود.

او  افزود: آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با رشادت می‌کوشند تا سلامت و ایمنی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار