پرداخت بیمه بیکاری به بیش از ۸۵۰۰ کرمانشاهی

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: بیش از هشت هزار و ۵۰۰ بیمه شده استان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به مدت سه ماه مقرری بیکاری دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ایمان بیوس مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز علاوه بر هشت هزار و ۵۰۰ نفر بیکاران کرونا در استان قبل از آن، از سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه مقرری بیمه بیکاری دریافت کردند.

بیوس در ادامه یکی از برنامه‌های تامین اجتماعی برای مقابله با شیوع و کاهش ویروس کرونا را سهولت خدمت رسانی به شرکای این سازمان و ارباب رجوع با اجرای طرح ۳۰، ۷۰ اعلام کرد.

او با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه دولت الکترونیک همواره پیشتاز بوده است، افزود: اجرای طرح ۳۰، ۷۰ بعد از طرح سامانه سوابق بیمه‌ای در دهه ۸۰ و طرح پرونده الکترونیک، گسترده‌ترین طرح خدمت رسانی غیرحضوری در فضای دیجیتال به مخاطبان است.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه شدگان می‌توانند در سایت es.tamin.ir برای دریافت خدمات غیرحضوری ثبت نام کنند و امیدواریم با اجرای طرح ۳۰، ۷۰ با ارایه ۳۰ نوع خدمت در سامانه ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه در سال به شعب این سازمان در استان را کاهش دهیم.

بیوس اضافه کرد: تاکنون ۲۰ نوع از ۳۰ نوع خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی استان کرمانشاه رونمایی شده و تا پایان بهمن ماه ۱۰ نوع خدمت پرترافیک غیرحضوری دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

او اظهار داشت: از جمعیت ۲ میلیون نفری استان بیش از ۷۶۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار