بهره برداری از پارک اقتصاد دیجیتال برای توسعه مشاغل فناوری اطلاعات

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: تولید و صادرات فرهنگی به عنوان پیشران در غنای فعالیت پارک اقتصاد دیجیتال، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در جلسه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان ضمن بیان اینکه باهم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌زودی در ایام دهه مبارک فجر پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پارک شاهد رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور و گسترش مشاغل و مهارت‌های حوزه فناوری اطلاعات بیش‌ازپیش در جامعه نمایان شده است، افزود: استان سمنان ظرفیت‌های قابل‌توجهی در بخش گردشگری و فناوری اطلاعات برای رونق اشتغال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه بهره‌گیری از نخبگان و افراد دارای مهارت برای راه‌اندازی این پارک در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: در پارک‌های اقتصادی دیجیتال، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و فنی حرفه‌ای برای هم‌افزایی ظرفیت‌های مشترک در این عرصه پای‌کار آمدند و اکنون این پارک به کانونی برای آموزش‌های مشترک تبدیل‌شده است.

منصوری بیان کرد: در مجموعه فنی و حرفه‌ای برای آموزش‌های باکیفیت در بعضی موارد قادر به شناسایی و به‌کارگیری اساتید مجرب نبودیم که با راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان این مشکل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار