ادای احترام بایدن به ۴۰۰ هزار قربانی کرونا + عکس

رئیس جمهور منتخب آمریکا دیروز سه شنبه طی مراسم کوتاهی ضمن حضور در بنای یادبود آبراهام لینکلن به ۴۰۰ هزار قربانی آمریکایی کووید-۱۹ ادای احترام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه گزارش داد جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا دیروز سه شنبه طی مراسم کوتاهی که به مناسبت ورود او به واشنگتن برگزار شده بود، به بنای یادبود آبراهام لینکلن رفت و به ۴۰۰ هزار قربانی آمریکایی کووید-۱۹ ادای احترام کرد.

جو بایدن که روز چهارشنبه (به وقت محلی) جانشین دونالد ترامپ می‌شود، در این مراسم کوتاه اعلام کرد: «برای بهبودی باید به خاطر بیاوریم. گاهی اوقات یادآوری خاطرات دشوار است، اما اینگونه بهبود می‌یابیم.»

او در مقابل ۴۰۰ چراغی که به احترام قربانیان کرونا روشن شده بود، ایستاد و افزود: «به همین دلیل است که امروز ما اینجا هستیم.»

ادای احترام بایدن به ۴۰۰ هزار قربانی کرونا

روز گذشته، راشل والنسکی، مدیر آینده «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» در آمریکا اعلام کرد پیش بینی می‌کند که شمار کل افرادی که تا اواسط ماه فوریه جان خود را به سبب ابتلا به ویروس کرونا از دست بدهند به ۵۰۰ هزار نفر برسد.

کاخ سفید اعلام کرد از ۲۶ ژانویه محدودیت‌های سفر به آمریکا به دلیل همه گیری کرونا را لغو می‌کند.

این تصمیم دولت ترامپ پس از آن صورت می‌گیرد که داشتن جواب تست کرونای مسافران ورودی به آمریکا اجباری شد.

آمریکا بدترین آمار مربوط به شمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در جهان دارد. شمار افراد آلوده به کووید-۱۹ در این کشور از مرز ۲۴ میلیون نفر عبور کرده است. همچنین تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار