مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته والیبال که در زنجان طرفداران زیادی دارد به منظور رشد، توسعه و شکوفایی نیازمند حمایت های فدراسیون می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عصر دیروز سه شنبه در مجمع انتخابات هیأت والیبال استان زنجان که با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، گفت: زنجان از شرایط لازم برای رشد و توسعه در رشته والیبال برخوردار بوده و از وجود ورزشکارانی مستعد و توانمند بهره‌مند است که این می‌تواند مسیر را برای رسیدن به جایگاه اصلی و واقعی هموار کند.

او با بیان اینکه والیبال زنجان نیازمند حمایت‌های لازم از سوی فدراسیون است، افزود: امیدواریم که در سایه حمایت‌های مادی و معنوی فدراسیون والیبال بتوانیم ورزشکاران و قهرمانان خوب و توانمندی را تربیت کرده و تحویل جامعه ورزشی کشور دهیم.

خلیلی گفت: هیأت والیبال استان زنجان نیز بایستی از توان و پتانسیل بالای بزرگان، مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی استفاده کرده و در کنار این در جلب و جذب حامی مالی مناسب نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

او استعدادیابی را نیز از عوامل مهم در رشد و توسعه این رشته ورزشی خواند و گفت: هیأت والیبال زنجان در این خصوص نیز باید اقدامات لازم را انجام دهد.
 
خلیلی حضور والیبال زنجان در مسابقات لیگ را ضروری دانست و افزود: شرکت در رقابت‌های لیگ نیازمند حمایت‌های مالی است و هیأت والیبال در کنار این اداره کل باید در جلب و جذب حامیان مالی مناسب تلاش کند تا این استان حداقل یک تیم در لیگ دسته یک کشور داشته باشد.

حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش زنجان در بعد قهرمانی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و تاکنون نیز ورزشکاران مستعد و توانمندی را تربیت و تحویل جامعه ورزشی کشور داده است.

او با بیان اینکه ورزش زنجان دارای زیرساخت‌های خوب و مناسبی است، افزود: تمامی رشته‌های ورزشی این استان از خانه تخصصی برخوردار هستند و در واقع زنجان پایتخت سه رشته ورزشی بدمینتون، سنگنوردی و ووشو کشور است.

حمزه پور با اشاره به اینکه زنجان در دیگر رشته‌های ورزشی نیز حرفی برای گفتن دارد و از مربیان مجرب و توانمندی برخوردار است، ادامه داد: در اردو‌های آمادگی و انتخابی تیم ملی پارالمپیک ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ ورزشکار زنجانی شرکت دارند و از طرفی نیز نفرات زیادی در اردوی‌های تیم ملی دارد که نشان از ظرفیت و پتانسیل این استان می باشد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.