کلاس‌های حضوری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی اختیاری است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: از اول بهمن ماه کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مدارس دولتی و غیر دولتی سراسر استان آذربایجان شرقی به صورت کاملاً اختیاری دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه همه مدیران، عوامل اجرایی و معلمان مدارس در سطح استان آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند، گفت: به لحاظ حساسیت پایه‌های اول و دوم و ضرورت ارتباط دانش آموزان با معلمان خود تصمیم بر برگزاری کلاس‌های حضوری برای این پایه‌ها شد، ولی چون سلامتی دانش آموزان برای دستگاه تعلیم و تربیت از هر چیزی مهمتر است حضور در مدارس کاملاً اختیاری هست.

او گفت: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا، در مناطقی که قرمز هستند هیچگونه کلاس حضوری دایر نمی‌شود و مبنای ما در مورد حضور دانش‌آموزان، مناطق زرد و آبی است.

بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از اول بهمن، آموزش حضوری شامل دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از ۵۰نفر و هنرجویان هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش در وضعیت زرد و آبی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار