چهار شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون شهرستان‌های بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هرگونه ساده انگاری و عادی انگاری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خطر اوج گیری مجدد بیماری کرونا در استان را به دنبال دارد.

او افزود: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده و رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا، هم اکنون شهرستان‌های بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا آبی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و خطر نسبی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


جزایری با بیان اینکه، طی بازدید‌های میدانی به عمل آمده متاسفانه شاهد کاهش توجه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم اضافه کرد: حضور در مراکز تجمعی، تشکیل تجمعات و عدم استفاده از ماسک موجب افزایش آمار بیماران سرپایی و به دنبال آن موارد بستری ناشی از کرونا می‌شود.

او با اشاره به اختیاری بودن حضور دانش آموزان پایه اول و دوم در مدارس مناطق آبی از مطرح شدن موضوع در ستاد استانی مقابله با کرونا طی روز‌های آتی خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار