افزایش فضا‌های آموزشی در کلانشهر اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: ۳ مرکز آموزشی در مناطق کوی سیاحی؛ کوی سادات و مندلی این شهر ساخته می‌شود.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز نقش موثری در تربیت و تعلیم دانش آموزان دارند، گفت: سرمایه گذاری در عرصه مدرسه سازی در واقع سرمایه گذاری برای توسعه دانش جامعه است.

او در ادامه بیان کرد: با همت قرارگاه جهادی بقیه الله و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان کلنگ ۳ مرکز آموزشی در مناطق کوی سیاحی؛ کوی سادات و کوی مندلی ناحیه ۴ اهواز به زمین زده شد.

معتوکی افزود: کلنگ مدرسه ۶ کلاسه مهدیه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۹۰۰ مترمربع در کوی سیاحی، مدرسه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای ۹۰۰ مترمربع در کوی مندلی و مدرسه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و زیربنای ۹۰۰ مترمربع در کوی سادات به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ضمن تشکر از مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان اظهار داشت: از مهر ماه ۹۹ تا کنون تعداد ۷ پروژه آماده تحویل و در حال تکمیل و تعداد ۶ پروژه با مشارکت خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان کلنگ آن‌ها به زمین زده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار