بسته اخبار حوادث امروز ۱ بهمن ماه ۹۹؛

کشف ۶۶۰ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل/ دستگیری ۷ شکارچی متخلف در کوثر و پارس آباد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶۶۰ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل/ دستگیری ۷ شکارچی متخلف در کوثر و پارس آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶۶۰ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۶۶۰ تن نهاده دامی قاچاق از نوع ذرت به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و گفت: این طرح با حداکثر توان و با بهره مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود.

او در ادامه از شناسایی ۲ شرکت که مسئولان آن از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و قصد دستیابی به سود بیشتر از طریق فروش آزاد را داشتند؛ خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسئولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناس سازمان جهاد کشاورزی به آدرس این شرکت‌ها اعزام؛ که پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبار‌های این ۲ شرکت ۶۶۶ تن نهاده‌های دامی از نوع ذرت که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۱۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی رضایتمندی مسئولان استانی را به همراه داشت؛ تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده پرونده‌ای تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

دستگیری ۷ شکارچی متخلف در کوثر و پارس آباد

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های کوثر و پارس آباد حین گشت و کنترل موفق به دستگیری ۷ شکارچی غیرمجاز در زیستگاه‌های این شهرستان شدند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر از ۳ متخلف ۳ قبضه اسلحه شکاری و ۳ قطعه لاشه کبک کشف و ضبط کردند و پرونده تخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

همچنین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد موفق به کشف و ضبط ۳ فقره شکار غیرمجاز شامل ۲۰ قطعه زنگوله بال (با نام محلی مزمک)، ۴ قطعه فاخته، یک سر خرگوش از ۳ نفر متخلف شدند.

در ماموریت دیگری در پارس آباد یک قبضه سلاح قاچاق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.