کشاورز: می‌توانستیم از جام ملت‌ها به عنوان بازی‌های دوستانه استفاده کنیم/ کرونا چپ و راست فیفادی‌ها را از ما گرفت

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا به ضرر تیم ملی شد، زیرا ما می‌توانستیم این رقابت‌ها را به عنوان بازی دوستانه قلمداد کنیم.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال راگای تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با تیم سن ایچ ساوه که روز گذشته انجام و منجر به شکست این تیم شد اظهار داشت: ابتدا به تیم سن ایچ ساوه تبریک می‌گویم. بازی دیروز یک دیدار بسیار خوبی بود و به نظر من این مسابقه ۲ نیمه متفاوت داشت. نیمه اول سن ایچ به مراتب از ما خیلی بهتر بازی کرد، اما در نیمه دوم این تیم ما بود که توانست بازی را در اختیار بگیرد و اگر عملکرد خوب دروازه بان سن ایچ نبود می‌توانستیم چندین بار دروازه این تیم را باز کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره عملکرد این تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر بیان داشت: عملکرد تیم ما خوب و راضی کننده است و خدا را شکر از روند نتیجه گیری تیمم راضی هستم. تیم ما پتانسیل بهتر شدن را دارد و فکر می‌کنم هنوز آن اعتماد به نفس کامل را بازیکنانم پیدا نکردند. آن هم به خاطر این است که راگا به تازگی موفق شده به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند و همان طور که گفتم آن اعتماد به نفس و خودباوری لازم هنوز در تیم به وجود نیامده و قطعا در روز‌های آینده روی این موضوع کار خواهیم کرد تا شرایط تیم بهتر شود.

کشاورز درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بعد از گذشت ۷ هفته از این رقابت‌ها را چگونه ارزیابی می‌کند نیز گفت: سطح مسابقات لیگ چندان بد نیست و قابل قبول است و به نظر من می‌تواند از این هم بهتر شود. در هر صورت سطح مسابقات لیگ متوسط و قابل قبول بوده و همان طور که گفتم از این هم می‌تواند بهتر شود. به هر حال شیوع ویروس کرونا و نبود تماشاگران در کیفیت بازی‌ها تاثیرگذار گذاشته است و امیدوارم شرایط بازی‌ها روز به روز بهتر شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه آیا این به نفع فوتسال ما شد یا به ضررمان، خاطر نشان کرد: به شخصه اعتقاد دارم که لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا به ضرر تیم ملی شد، زیرا ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌توانستیم این رقابت‌ها را به عنوان بازی‌های دوستانه خوب قلمداد کنیم و با آمادگی بالا به مصاف رقبای خودمان در جام جهانی برویم. چون احتمال حضور ما در مسابقات جام جهانی خیلی زیاد است، به همین دلیل می‌توانستیم از  تیم‌های آسیایی به عنوان حریفان تدارکاتی خوب استفاده کرده تا نظم تیم ملی از این که در آن قرار دارد بهتر شود.

کشاورز ادامه داد: متاسفانه کرونا چپ و راست بازی‌های فیفادی را از ما گرفت و نتوانستیم دیدار‌های خوبی برگزار کنیم و به هیمن خاطر دست کادر فنی هم بسته شد. به نظر من برای انجام بازی‌های دوستانه می‌توانیم از کشور‌هایی استفاده کنیم که از نظر ویروس کرونا شرایط بهتری دارند و در وضعیت سبز و سفید هستند.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال راگا درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی دوباره عنوان سومی جهان را تکرار کند گفت: از صمیم قبلم دوست دارم که این اتفاق رخ دهد، اما با شرایطی که می‌بینیم خیلی امیدوار نیستم که این اتفاق تکرار شود. چون الان تیم ملی از نظر بازی‌های دوستانه شرایط خوبی ندارد و همان طور که گفتم فیفادی‌های زیادی را از دست دادیم. ما هزاری هم تیممان خوب باشد، اما نتوانیم بازی دوستانه برگزار کنیم فایده نخواهد داشت و در عملکرد بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار