جوانی که با به آتش کشیدن خانه مادرش را کشته بود، دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارسان گفت: جوان ۱۷ ساله‌ای که با به آتش کشیدن خانه، موجب مرگ مادرش شده بود، در ده چشمه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی فارسان اظهار داشت: در پی وقوع آتش سوزی در یک مدرسه در دِه چشمه، واحد گشت کلانتری ۱۱ فارسان به همراه تیمی از نیرو‌های آتش نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در اثر آتش سوزی اطاق سرایداری مدرسه، ۵ نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر ۵۰ ساله، مادر ۵۰ ساله و سه فرزند پسر ۱۷، ۱۶ و ۱۰ ساله دچار سوختگی شده اند.


بیشتر بخوانید


شکری اضافه کرد: آتش سوزی با تلاش عوامل آتش نشانی و امدادی مهار و مصدومین بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند، ولی متاسفانه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

او ادامه داد: با توجه به فوت احدی از حادثه دیدگان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.

شکری گفت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس ماموران، نهایتاً مشخص شد که فرزند ۱۷ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به عمد منزل را به آتش کشیده است.

او افزود: با تلاش ماموران این متهم دستگیر و در بازجویی انجام شده به بزه انتسابی معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.