رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنندج خبر داد؛

احداث ۲۵۵ واحد مسکونی در روستا‌های سنندج

رسولی گفت: ساخت ۲ هزار مسکن محرومین در دستور کار بنیاد مسکن کردستان قرار دارد که تاکنون ۲۵۵ واحد آن در روستا‌های سنندج احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعید رسولی رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنندج گفت: در آبان ۹۸ به دنبال سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه، به منظور احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومان به امضا رسید.

او افزود: امسال ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان قرار گرفت که از این تعداد ۲۵۵ واحد آن در روستا‌های شهرستان سنندج احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنندج ادامه داد: برابر بند‌های این تفاهم‌نامه مقرر شد به ازای هر واحد ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و همچنین تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود ۴ درصد تخصیص یابد.

رسولی یادآور شد: اعتبار تسهیلاتی برای ساخت این تعداد ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض برای احداث این ۲۵۵ واحد اختصاص یافته است.

او بیان کرد: از آغاز شروع این طرح تا امروز ۲۲۰ واحد از این قرارداد احداث و تحویل صاحبان آن‌ها شده و ۳۵ واحد باقیمانده نیز تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.