بیش از هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

مسوول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان گفت: بیش ازهزار بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت کانون بسیج اساتید بین اقشار نیازمند جامعه توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محبعلی رهدار  مسوول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای عمل به دستورات ولایت فقیه، آحاد جامعه در این مسیر اعلام حضور کرده و لبیک گفتند که بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان نیز از این قاعده متمایز نبوده است.

او افزود: اهدای بسته حمایتی به کارکنان آسیب پذیر از ویروس کرونا از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل نیز اجرا شد.

مسوول بسیج اساتید سیستان وبلوچستان تصریح کرد: ۲۰۰ بسته کمک مومنانه توسط بسیج اساتید دانشجویی و کارکنان این دانشگاه به همراه ماسک بین اقشار حاشیه شهر زاهدان در این مدت توزیع شده است.

او  خاطرنشان کرد: جمع‌آوری ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار جهت خرید بسته‌های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان در یک مرحله و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی دیگر توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از دیگر اقدامات مهم به شمار می‌رود.

راهدار تصریح کرد: توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی توسط دانشگاه فرهنگیان، ۱۰۰ بسته از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین توزیع بسته معیشتی و بهداشتی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در قالب رزمایش کمک مومنانه بوده است.

 به دنبال دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت برای کمک به نیازمندان و همنوعان خود در دوران کرونا، تمامی نهاد‌ها از جمله بسیح، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، کمیته امداد امام (ره) و همچنین وزارت خانه‌های مختلف با اجرای گسترده رزمایش‌های کمک مومنانه در سراسر کشور به این دعوت لبیک گفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار