جلالی: هواداران نساجی صبور باشند/ داور قضاوت خوبی داشت

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: اگر ما بتوانیم همان تیمی باشیم که در نیمه دوم این  بازی  بودیم به طور حتم همان تیمی هستیم که من می‌خواهم.  

او ادامه داد: در این شرایط ما می‌توانیم به تیم نساجی  امیدوار باشیم. هواداران باید صبور باشند تا قدم به قدم مشکلات را حل کنیم. ما باید هر چه زودتر شناخت خود را از تیم بیشتر کنیم.

ما باید به جدول بازی های لیگ برتر برگردیم 

سرمربی تیم فوتبال نساجی بیان کرد: ما باید علاوه بر حفظ ظرفیت‌های فعلی از ظرفیت‌های جدید هم استفاده کنیم. باز هم تاکید می‌کنم باید به این بازیکنان امیدوار بود. این بازیکنان خیلی تحت فشار هستند و عملکرد آن‌ها در نیمه اول نشان داد که آن‌ها به طور کامل تحت فشار هستند.

تیم نساجی را در نیم فصل دوم تقویت می کنیم 

جلالی در باره اینکه تیم نساجی امتیازات زیادی از دست داده اظهار کرد: ما هم این مسئله را می‌دانیم و سعی‌ می کنیم که در ۳ بازی باقیمانده  تا نیم فصل امتیازات را جمع کنیم. اینکه گفتم باید ظرفیت‌های جدید ایجاد کنیم منظورم ترمیم و تقویت تیم در نیم فصل دوم بود.

او گفت: بازی پرفشاری بود و داور قضاوت خوبی کرد. شاید در یکی، ۲ صحنه اشتباهاتی صورت گرفت، اما در مجموع قضاوت خوبی صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار