نمایندگی بهزیستی در شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر، نمایندگی بهزیستی شهرستان خانمیرزا با هدف خدمات‌رسانی بیشتر به مددجویان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان خانمیرزا و دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: همزمان با دهه فجر، نمایندگی بهزیستی شهرستان خانمیرزا با هدف خدمات‌رسانی بیشتر به مددجویان افتتاح می‌شود.

او افزود: هم‌اکنون یک هزار و ۱۰۲ معلول و ۱۱۰ زن سرپرست خانوار در این شهرستان از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند که برای ارائه خدمات در کمترین زمان، نیاز به راه‌اندازی نمایندگی بهزیستی در این شهرستان است.


بیشتر بخوانید


عسگری با اشاره به مسافت این شهرستان از مرکز استان اضافه کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف و براساس چارت تشکیلات بهزیستی در شهرستان، برنامه‌ریزی به منظور ایجاد نمایندگی بهزیستی در اسرع وقت در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه رسالت بهزیستی کاهش مشکلات و آسیب‌ها برای خانواده‌های نیازمند است گفت: در شهرستان یک تیم فعال اجتماع محور، یک مرکز مشاوره و یک کمپ ترک اعتیاد به جامعه هدف بهزیستی فعال است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.