موج چهارم کرونا در کرمانشاه با بی توجهی مردم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با کاهش حساسیت‌ها از سوی مردم و توجه نکردن جدی در رعایت دستورالعمل ها شاهد موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر وضعیت استان از نظر بیماری کرونا وضعیت مطلوبی است، اما متاسفانه حساسیت‌ها در مردم پایین آمده و علاوه بر آن تعداد تست‌های سرپایی مثبت در استان با شیب ملایم رو به افزایش است.

او گفت : با افزایش تعدادموارد مثبت سرپایی در هفته‌های آینده شاهد افزایش موارد بستری خواهیم بود که زنگ خطری برای آغاز پیک چهارم کرونا خواهد بود و بسیار نگران کننده است.

شکیبا افزود : از سوی دیگر کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک توسط مردم و در کنار آن افزایش دوره همی‌ها و مهمانی‌ها یک آلارم جدی برای شعله ور شدن بیماری است و موجب می‌شود در آینده موج چهارم بیماری مواجه شویم.

او افزود : همدلی و همراهی ائمه جمعه استان به ویژه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضرت آیت اله علما در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا ستودنی و بسیار ارزشمند است.

شکیبا ادامه داد : با توجه به وفاق و همدلی که در استان و در بین دستگاه‌های خدمات رسان، فرمانداران، نیرو‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها وجود دارد خوشبختانه در در راستای مدیریت بیماری کرونا در استان مشکل جدی نداریم.

او افزود : با رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و اقدامات انجام شده در این خصوص امیدوارم همچنان در کنترل بیماری کرونا در استان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
مدارس رو باز کردید بعد میگید مردم رعایت نمیکنن؟ حالتون خوب نیست به خدا
آخرین اخبار