با شناسه کالا از اصالت کالا مطمئن شوید و خرید کنید + فیلم

براساس اجرای طرح شناسه کالا، خریداران لوازم خانگی با دریافت این شناسه از فروشندگان و اطمینان از اصالت کالا نسبت به خرید اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قائدامینی سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اجرای طرح شناسه کالا، خریداران لوازم‌خانگی با دریافت این شناسه از فروشندگان و اطمینان از اصالت کالا نسبت به خرید اقدام کنند.

او افزود: این شناسه در حقیقت یک کد رهگیری است و خریداران لوازم‌خانگی می‌توانند شماره سریال مندرج در آن را به کد دستوری #۷۷۷۷*۴* ارسال کنند و با تایید اصالت کالا، نسبت به خریدآن اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: چنانچه افراد متوجه تقلبی بودن اجناس خود پس از خرید شدند، می‌توانند با ارتباط تلفنی با سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت، مراجعه حضوری به قسمت شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها یا مراجعه به اتحادیه لوازم خانگی، طرح شکایت کنند.

او ادامه داد: پس از قطعیت تقلبی بودن جنس، پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

قائدامینی گفت: شناسه کالا، شناسه‌ای است که به مجموعه‌ای از خصوصیات یک کالا (از قبیل جنس، نوع، مدل، نام تجاری و نوع کاربری) و به عبارت بهتر شناسنامه کالا، نسبت داده می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.