تعیین نرخ جدید مرغ

قیمت عرضه مرغ در بازار مازندران ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن زاده رئیس اتحادیه مرغداران مازندران گفت: با هماهنگی مسئولان ستاد تنظیم بازار و واحد‌های تولیدی، قیمت عرضه مرغ در بازار مازندران ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی در تولید گوشت مرغ مورد نیاز بازار وجود ندارد، افزود: فروشندگان نباید مرغ را با قیمت بیشتر عرضه کنند.

حسن زاده با اشاره به بیش از ۱۱ میلیون جوجه ریزی ماهانه در مازندران ،گفت: با توجه به افزایش نطارت‌ها بر واحد‌های تولید جوجه یکروزه، شرکت‌های تامین علوفه و نهاده‌های دامی نیز باید عرضه نهاده‌ها را سریعتر انجام دهند.

رییس اتحادیه مرغداران مازندران افزود: با هماهنگی‌های مسئولان اتحادیه و دستگاه‌های نطارتی، از این پس هر شرکت و واحد تولید نهاده‌های دامی که تاخیر بیش از یک هفته در عرضه نهاده‌های دامی به بازار داشته باشد با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

حسن زاده با اشاره به اهمیت ثبت فعالیت‌ها و میزان تولید واحد‌های جوجه ریزی مازندران در سامانه سماصد، گفت: مدیران همه واحد‌های تولیدی صنعت مرغداری در استان، فقط در صورتی که میزان تولید و زمان عرضه را در این سامانه اعلام کنند می‌توانند از سهمیه نهاده‌های دام و طیور برخوردار شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار