کلیه محور‌های استان اردبیل باز است/ برف روبی و بازگشایی راه ۸۹۶ روستا

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران راه ۳۹۱ روستا برف روبی شده و راه ۵۰۵ روستا نیز درحال بازگشایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل سرچم گفت: با تلاش ۸۰ اکیپ راهداری کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او با بیان اینکه اولویت برف روبی محورهای اصلی و فرعی است تصریح کرد: راهداران سخت کوش پس از اتمام عملیات برف روبی در محور‌ها با همه توان در حال بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان‌های مشگین شهر، خلخال، کوثر، نیر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: بیشترین میزان بارش برف در شهرستان‌های خلخال، مشگین شهر، نیر و کوثر به ثبت رسیده است.

وثوقی با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی جاده‌ها بطور مرتب در حال انجام شده افزود: ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و به مردم خدمت می‌کنند.

او گفت: هموطنان در سفر‌های زمستانی حتماً تجهیزات ایمنی، بررسی سیستم‌های گرمایشی خودرو، لباس گرم و به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیرو‌های امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.