اشتغالزایی رکن اصلی توانمندسازی است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای رسیدن به استقلال اقتصادی و کسب درآمد پایدار برای مددجویان تحت حمایت می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: رسالت اصلی و راهبرد مهم کمیته امداد براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)  توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد می باشد.

او با بیان  اینکه خلق فرصت‌های شغلی مناسب، تأمین مسکن و ارائه خدمات فرهنگی به‌ عنوان سه رکن اصلی توانمندسازی در این نهاد می باشد، افزود: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب از این نهاد بوده و تلاش جهادی برای ارتقاء شاخص‌های خدمت‌رسانی در بخش‌های توانمندساز به‌ویژه اشتغال و مسکن باید در اولویت بخش‌های مختلف کاری این نهاد قرار بگیرد.

صفری با تأکید بر اینکه ایجاد طرح‌های اشتغال نوآورانه، پایدار و مولد برای مددجویان تحت حمایت با استفاده از مزیت‌های نسبی مناطق مختلف باید در اولویت کاری امداد قرار گیرد، گفت: برای ایجاد اشتغال‌های نو و خلاقانه باید از ظرفیت‌های بومی هرمنطقه برای توانمندی مددجویان تحت حمایت استفاده کنیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.