پزشکان بوشهری ۴۷۵ هزار نسخه الکترونیکی نوشتند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۴۷۵ هزار نسخه الکترونیکی تولید شده که ۴۷۰ هزار و ۲۱۱ نسخه در مطب پزشکان بوده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در جلسه هم اندیشی با سازمان نظام پزشکی، بیمه سلامت و انجمن‌های داروسازان و مراکز پاراکلینیکی درباره چالش‌های طرح نسخه الکترونیک بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۴۷۵ هزار نسخه الکترونیکی تولید شده که از این تعداد ۴۷۰ هزار و ۲۱۱ نسخه در مطب پزشکان و بقیه در درمانگاه‌های طرف قرارداد بوده است.

او، روند اجرای طرح نسخه الکترونیکی را در استان مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تاکنون ۵۳۴ پزشک در سامانه نسخه نویسی الکترونیک ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۴۲ پزشک نسخه‌های خود را به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: با توسعه همکاری و مشارکت مراکز تشخیصی و درمانی در طرح نسخه الکترونیک و گسترش آن، علاوه بر سهولت در دریافت خدمات درمانی مورد نظر مردم، روند اجرایی شدن پرونده سلامت الکترونیک سرعت می‌گیرد.

نویدی فرد افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراجعه به مراکز سرپایی، تشخیصی و درمانی طرف قرارداد سازمان، با ارائه کارت ملی بدون نیاز به دفترچه درمانی می‌توانند خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کنند.

او گفت: با پیاده سازی کامل طرح نسخه الکترونیک زمینه دسترسی بیشتر و آسان‌تر بیمه‌شدگان به خدمات درمانی فراهم خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد حذف کامل دفترچه‌های کاغذی خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.