مراکز نیکوکاری ۴ دانشگاه قم افتتاح شد

آیین افتتاح مراکز نیکوکاری چهار دانشگاه‌ قم امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در آیین افتتاح مراکز نیکوکاری  ۴ دانشگاه قم، مشارکت تخصصی و علمی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها را در محرومیت زدایی مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط بدنه علمی کشور با کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان نقش موثری خواهد داشت.


او توانمند سازی، ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای مددجویان را از اولویت‌های این نهاد برشمرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تقویت فرهنگ خودباوری در بین مددجویان  پارسال ۳۰ درصد اشتغال کل کشور را به خود اختصاص داد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد با هدف شناسایی و کمک به محرومین محلات گفت: تاکنون ۵ هزار مرکز نیکوکاری در مساجد و دانشگاه‌های استان راه اندازی شده است.

با امضای تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و دانشگاه‌های قم ،مراکز نیکوکاری در ۴ دانشگاه استان قم راه اندازی شده است.

این مراکز به همت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه‌های قم، علوم پزشکی، حضرت معصومه (س) و صنعتی ایجاد شده است.

در مراکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کمک‌های اهدایی اساتید، دانشجویان و کارکنان به صورت مستقل در هر دانشگاه جمع آوری و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار