شعبانی بهار:

پاکزاد سرمربی اختصاصی زهرا نعمتی و تیم ملی ریکرو خواهد بود

رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره حواشی تغییر سرمربی تیم ملی رشته ریکرو توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه برگزاری اردو‌های تیر و کمان در ۲ رشته ریکرو و کامپوند اظهار داشت: خوشبختانه اردو‌های تدارکاتی ما به صورت مرتب برگزار می‌شود. انشاالله همین برنامه تا زمان اعزام تیم ملی به تایلند ادامه خواهد داشت.

مسابقات تدارکاتی خوبی در پیش داریم

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: مسابقات کاپ آسیا اردیبهشت ماه در تایلند برگزار خواهد شد. مسابقات تایلند بسیار خوب است و رقابت تدارکاتی برای تیم ملی محسوب می‌شود. تیم ملی کامپوند هم در این مسابقات حضور خواهد داشت. بلافاصله بعد از یک هفته، مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در چین را در پیش داریم که تیم ملی ریکرو قطعا در آن مسابقات شرکت خواهد کرد. این مسابقات می‌تواند به لحاظ آماده سازی روحی و تکنیکی برای بازیکنان تیم ملی مفید باشد.

در مسابقات کسب سهمیه المپیک شانس زیادی داریم

شعبانی بهار در ادامه گفت: بعد از این مسابقات تیم ملی به ایران باز می‌گردد و پس از یکی - ۲ هفته، در مسابقات جهانی فرانسه شرکت خواهند کرد. مسابقات فرانسه، آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک است. ما در بخش خانم‌ها و آقایان شانس کسب سهمیه داریم. آقایان و خانم‌ها هم در بخش تیمی و هم در بخش انفرادی شانس کسب سهمیه دارند.

او در ادامه گفت: با توجه به ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود و فعالیت‌هایی که مربیان عزیز و خود ورزشکاران دارند، مسابقات لیگ و انگیزشی که در داخل اردو‌ها برگزار می‌شود، همگی زمینه ایجاد آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات کاپ جهانی فرانسه را برای تیم ملی فراهم می‌کند.

انتظار ما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه از رشته تیر و کمان

شعبانی بهار در ادامه افزود: بعد از المپیک مسابقات کشور‌های اسلامی را در پیش داریم که تیم کامپوند و ریکرو ما مقتدرانه در آن مسابقات شرکت خواهند کرد. همه این برنامه‌ها پشت سر هم و بدون وقفه برگزار خواهد شد و نیازمند حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همچنین به کار گیری مربیان با انگیزه‌ای است که زمینه موفقیت تیم ملی را فراهم کنند.

تغییرات در بحث سرمربیگری تیم ملی هماهنگ شده بود

رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره علل تغییر ناگهانی سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: در روز‌های اخیر تغییراتی در سرمربیگری رشته ریکرو داشتیم. قبل از این تغییرات با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک، تصمیم گرفتیم بهزاد پاکزاد را به عنوان مربی اختصاصی زهرا نعمتی انتخاب کنیم. پاکزاد حدود یک ماه و نیم است که با زهرا نعمتی تمرین می‌کند.

او ادامه داد: قرارداد مجید میررحیمی آخر دی ماه تمام شد. او تاکید داشت که از تیم ملی جدا. برای اینکه زمان را از دست ندهیم این تفاهم صورت گرفت که پاکزاد (سرمربی اختصاصی زهرا نعمتی) با حفظ سمت به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ریکرو فعالیت کند.

شعبانی بهار گفت: پاکزاد در ابتدا هم در بخش ریکرو آقایان و هم بانوان درخواست دستیار داشت. او سخایی را به ما پیشنهاد داد. سخایی از مربیان و ورزشکاران خوب این رشته است.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با این تغییرات اندک، کارمان را پیش ببریم و در مسابقات به آن چیزی که شایسته این رشته است برسیم. قطعا از ظرفیت‌های تمام مربیان، به خصوص مجید میر رحیمی در بخش‌های دیگر هم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار