تقدیر امام جمعه یزد از ارتقای رتبه دانشگاه یزد

امام جمعه یزد از ارتقای رتبه جهانی دانشگاه یزد تمجید و از استادان برجسته این دانشگاه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این نشست از ارتقای رتبه علمی دانشگاه یزد و قرارگیری این نهاد علمی در بین ده دانشگاه برتر کشور ابراز خرسندی کرده و همچنین از موفقیت‌های علمی پژوهشی اساتید آن از جمله رئیس و دیگر مسئولین این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

او افزود: امید است دانشگاه یزد با وجود چنین اساتید برجسته‌ای در مسیر پیش رو همواره موفق بوده و در زمینه حفظ و ارتقای علمی در کنار واقعیت‌ها و ارزش‌های والای انسانی تلاش کند.

آیت الله ناصری با تشریح سه اصل تدین، تفکر و تعقل در قرآن کریم، اظهار کرد: این سه اصل در زندگی بشر بر اساس آنچه خداوند تعیین کرده برای رشد لازم بوده که همواره دشمنان سعی کرده‌اند آن را از ما بگیرند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد خواستار فرهنگ‌سازی و تحول اساسی در نحوه آموزش کودکان با تدوین سیستم آموزشی جدیدی بر اساس این سه اصل، برای پرورش نسلی عاقل، دانشمند، نوآور و مؤمن شد.

آیت الله ناصری دوران دانش آموزی را بهترین زمان برای رشد فکری، عقلی و جسمی توصیف کرد و سه اصل تدین، تفکر و تعقل را در آموزش ضروری دانست.

او تأکید کرد: هریک از اساتید باید در دانشگاه هزاران نفر انسان موفق همچون خود آموزش داده و پرده‌های تاریک را از جلوی چشم افراد برای پیشرفت علم و صنعت کشور بردارند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار