دونده کشورمان:

کسب رکورد المپیک در ماده پیاده روی، سخت است

حمید رضا زور آوند، دونده کشورمان درباره وضعیت تمریناتش توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا زور آوند، دونده ماده پیاده روی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: من ۱۰ جلسه در طول یک هفته در همدان تمرین می‌کنم. وضعیت بدنی ام بد نیست و به اردوی کیش نرفتم؛ چون شرایطش را نداشتم.  

او ادامه داد: من هفته‌ای ۲ جلسه تمرین هوازی انجام می‌دهم و مابقی زمان خود را صرف  تمرینات تخصصی می‌کنم. امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا، مسابقات دو و میدانی برگزار نشدند و قرار بود مسابقات پیاده روی در ژاپن، اواخر اسفندماه برگزار شوند که آن رقابت‌ها هم لغو شدند. اکنون باید ببینم که فدراسیون دو و میدانی برنامه‌ای برای اعزام ما به مسابقات دارد یا نه!  

زورآوند درباره این که شانس کسب سهمیه المپیک را دارد، گفت: کسب رکورد در ماده پیاده روی برای حضور در المپیک سخت است؛ اما سعی می‌کنم که به حد نصاب مدنظر برسم. البته اگر بتوانم در بین ۶۰ ورزشکار برتر پیاده روی در رنکینگ جهانی قرار بگیرم، در آن صورت المپیکی می‌شوم.کسب سهمیه المپیک نیازمند این است که من از سوی فدراسیون دو و میدانی به مسابقات سطح بالا اعزام شوم تا بتوانم رنکینگ خود را ارتقا بدهم.  

دونده کشورمان بیان کرد: صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی برنامه‌های جدیدی را ارائه کرده است که امیدوارم این برنامه‌ها برای این رشته ورزشی مثمر ثمر باشند. به هر حال هر چه برنامه‌ها طولانی مدت باشند، نتایج خوبی در بردارند، اما برنامه‌های مقطعی به نتیجه منتهی نمی‌شوند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار