امام جمعه گرگان گفت: اقتدار دفاعی نیرو‌های نظامی ایران در رزمایش‌های با صلابت روز‌های اخیر دوستان را خوشحال و دشمنان را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز (سوم بهمن ۹۹) با اشاره به نمایش اقتدار دفاعی نظامی ارتش انقلابی و سپاه مقتدر در رزمایش‌های با صلابت روز‌های اخیر گفت: موشک‌های دوربرد، پهپاد‌های مدرن و عملیاتی شدن ناوجنگی در بندر مکران ذخایر دفاعی کشورمان در برابر هر متجاوزگر‌ی است این اقتدار دفاعی دوستان را خوشحال و دشمنان را به وحشت انداخته است.

 

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اضافه کرد: صد‌ها پهپاد رونمایی شد مخصوصاً سه پهپاد کرار، ابابیل و سیمرغ به وسیله ارتش جمهوری به نمایش در آمد که قابلیت‌های زیادی دارد و نشان داد قدرت پهپادی ایران از قدرت‌های برتر جهان است و در منطقه حرف اول را می‌زند.

 

آیت الله نورمفیدی به رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه هم اشاره کرد و افزود: موشک‌هایی با برد‌های متفاوت قدرت موشکی ایران را نشان دادند و معلوم شد تا قلب اسرائیل زیر برد موشک‌های ایران قرار دارد.

 

امام جمعه گرگان با بیان اینکه این امر ذخیره بزرگ دفاعی برای کشور است، اظهارکرد: درست است که ما مشکلات اقتصادی داریم، اما باید همه جوانب را در نظر گرفت، زیرا قدرت دفاعی برای کشور مهم است.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: رزمایش‌های دیگری توسط ارتش در اشکال مختلف زمینی و دریایی  انجام شد و دنیا را متعجب کرد و همه این‌ها مصداق آیه شریفه «خودتان را قوی کنید» است.

 

وی گفت: این دستور خداوند است تا در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد شود و ما با کسی دعوا نداریم و همه این‌ها به خاطر این است که خودمان و دوستانمان را در محفظه دفاعی قرار دهیم.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.