امام جمعه رستاق:

مسئولان باید مخلصانه به حل مشکلات مردم بپردازند

حجت الاسلام دلاوری گفت: مسئولان باید مخلصانه و برای رضای خدا مشکلات مختلف پیش روی مردم به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی را حل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی، دلاوری امام جمعه رستاق گفت: اختلافات و ادبیات نادرستی که این روز‌ها در بین مسئولین دیده می‌شود و بعضا از صدا و سیما هم پخش می‌شود زیبنده نظام اسلامی نیست و مسئولان باید مخلصانه و برای خدا و خدمت به مردم، مشکلات را بویژه مسائل اقتصادی و معیشتی را حل کنند.

خطیب جمعه رستاق در ادامه افزود: ایام فاطمیه را سپری کردیم، ولی باید از حوادث آن تاریخ عبرت بگیریم چراکه ممکن است همان عواملی که بعد از رحلت و شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله باعث انحراف در مسلمانان شد اکنون هم اگر مواظبت نکنیم نظام و انقلاب اسلامی را تهدید کند.

او اظهار داشت: عوض شدن راه حق و صراط مستقیم، حرمت شکنی و عبور از خطوط قرمز، فضیلت سازی برای فتنه گران آن عصر از سوی عالمان بی دین و دنیا پرست، سکوت خواص و بی تفاوتی مردم عواملی بود که مسیر ولایت و غدیر را کنار زد و جریان انحرافی خلافت و سقیفه را به سر کار آورد.

امام جمعه رستاق با بیان بحث ولایت در قرآن ادامه داد: بنابر آیات قرآن کریم چهار ولایت برای مومنان در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: ولایت خدا بر مومنان، ولایت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بر مومنان، ولایت اهل البیت علیهم السلام بر مومنان و نیز ولایت مومنان بر یکدیگر، در قرآن کریم از سوی پروردگار عالم بیان گردیده که به ترتیب در آیات" ۲۵۷ بقره، ۶ احزاب،۵۵ مائده و ۷۱ توبه" به آن اشاره شده است.

حجه الاسلام دلاوری با اشاره به حدیثی از امیر المومنین علیه السلام گفت: اخلاص در عمل و نداشتن آرزو‌های دور و دراز و مغتنم شمردن فرصت‌ها از علامات انسان متقی است.

حجه الاسلام دلاوری، با تشکر از اقدامات صورت گرفته در رابطه با بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، به مسئولان در مورد روشنایی این بلوار تذکر داد و بیان کرد: مسئولین این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

او در پایان به سالروز وفات ام البنین سلام الله علی‌ها و روز تکریم مادران و همسران شهداء اشاره نمود و ضمن تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران شهداء، ازنمازگزاران خواست تا روز رحلت و وفات این بانوی بزرگ اسلام را گرامی بدارند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار