نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد؛

اجرا نشدن تفاهم نامه مسکن و اشتغال خانواده‌های شهداء و ایثارگران

امام جمعه خرم آباد گفت: تفاهم نامه مسکن و اشتغال خانواده‌های شهداء و ایثارگران هنوز اجرا نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مجاهدت در راه حفظ آرمان‌های اسلامی، برقراری عدالت اجتماعی، حمایت از محرومان و تبری جستن از مفسدان و ویژه خواران اقتصادی از اثرات تقوای سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا گفت: مادران و همسران شهداء و ایثارگران با الگو گرفتن از ام البنین در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با راهی کردن فرزندان خود به جبهه نبرد حق علیه باطل از میهن اسلامی دفاع کردند.

او با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران افزود: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور به لرستان، تفاهم نامه‌ای با موضوع ایجاد ۳ هزارشغل و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران امضاء شد، اما این تفاهم نامه هنوز اجرا نشده است.

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به نشست‌های اخیر مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار با معاون رئیس جمهور، گفت: در این جلسات با بیان مطالبات مردم استان در زمینه تخصیص آب کافی به استان تاکید شد که معاون رئیس جمهور در این باره قول پیگیری داد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار