دستگیری برادر قاتل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که برادر خود را کشته بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از درگیری دو برادر در محله بازار روز خبر دار نزاع برادرانه فاجعه آفریدشدند.

او افزود: سریعا اکیپی از ماموران به محل اعزام و در تحقیقات اولیه متوجه شدند برادر ۳۲ ساله در پی اختلافات خانوادگی با زدن چاقو به زیر بغل برادر ۴۰ ساله خود وی را مجروح کرده است.

او ادامه داد: سریعا فرد مجروح به بیمارستان اعزام که متاسفانه با وجود تلاش پزشکان وی فوت کرد.

سرهنگ آمویی با اشاره به این مطلب که فرد قاتل با مجروح کردن برادر خود فرار کرده بود، اظهار داشت: بلافاصله طرح ماهر در سطح شهر جهت دستگیری قاتل اجرا شد و نیم ساعت بعد از قتل، ماموران موفق شدند برادر قاتل را که در حال خارج شدن از شهر بود دستگیر کنند.

کشف یک تن روغن خوراکی احتکاری 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت:توانسته اند با تلاش ماموران پلیس حدود یک تن روغن خوراکی احتکار شده در مرکز استان کشف کنند.

 سرهنگ "علیرضا دلیری" با اعلام اینکه مأموران کلانتری ۲۴ الهیه با اشراف اطلاعاتی خود از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر کرمانشاه مطلع شدندگفت: پس از جمع آوری اسناد و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل احتکار کالا شده و با مقام قضائی هماهنگی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام شد.

سرهنگ دلیری با اعلام اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شده است افزود: در این بازرسی یک تن روغن خوراکی احتکاری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۵۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

او در ادامه از کشف ۴۴ هزار و ۵۰۰ حبه قرص روانگردان نیز خبر داد و گفت: این کشفیات توسط ماموران ترمینال شهید کاویانی و در انبار یکی از تعاونی‌ها صورت گرفت.

سرهنگ دلیری در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
 
 

کشف۱۱ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۱ دستگاه بیت کوئین غیرمجاز به ارزش ۸ میلیارد ریال در مرکز استان خبر داد.

 سرهنگ "علیرضا دلیری"فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز غیرمجاز در یک واحد صنفی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از محل ۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اینکه ارزش ماینر‌های کشف شده به ۸ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

 

دستگیری سارق مسلح در اسلام آبادغرب

 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری یک سارق مسلح در این شهرستان و کشف مقداری اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه از ۲ شهروند اسلام آبادی در کوه‌های اطراف شهرستان معروف به گلال سیاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع اقدام خود برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح آغاز و توانستند مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی این شخص را دستگیر کنند.

سرهنگ یاری افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق مسلح نیز ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، مقداری وجه سرقتی و نیز یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارق مسلح دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲۸ طاقه پارچه قاچاق در روانسر


فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۸ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ایمان مرادی" اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر هنگام کنترل خودور‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۲۸ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف کردند.
سرهنگ مرادی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در کرمانشاه



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد که مرتکب ۱۱ فقره سرقت مویابل و کیف شهروندان شده بود.
 سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او ادامه داد: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری ۱۶ سعدی یک سارق حرفه‌ای دستگیر و در اعترافات خود عنوان کرد ۶ فقره سرقت موبایل و ۵ فقره کیف قاپی مرتکب شده است.
سرهنگ دلیری در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم خبر داد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار