ثبت بیش از ۲۰ میلیارد ریال وقف جدید در شیروان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: نیکوکاران شیروان در ۹ ماه امسال هشت وقف جدید به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال را ثبت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سعید علیپور رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: وقف‌های ثبت شده شامل مغازه تجاری، زمین مسکونی، زمین کشاورزی و آپارتمان در سطح شهر و روستا‌ها است.

علیپور افزود: نیت واقفان از وقف‌های جدید در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مرمت و بازسازی بقاع متبرکه و انجام امور خیریه است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه با ثبت وقف‌های جدید تعداد کل موقوفات این شهرستان به ۹۵۱ مورد رسید افزود: با قدردانی از واقفان در این امر خیر و خداپسندانه توصیه می‌شود درآمد‌های موقوفات را در زمینه ازدواج، قرآن، کمک به معلولان، دانش آموزان و نیازمند و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: تعداد موقوفات ثبت شده امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که این خود نشان می‌دهد با توجه به شیوع کرونا و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مرم همچنان در کمک به کار‌های خیر و خداپسندانه پیشگام هستند و گام‌های بزرگ تری در این زمینه بر خواهند داشت.

اینک تعداد کل رقبات این شهرستان سه هزار و ۱۶۷ مورد و تعداد موقوفات ۹۵۱ مورد است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.