مشکلات خوشه طلایی در نشست با مسئولان بررسی شد

بازیکنان، کادر فنی و مربیان تیم خوشه طلایی مسائل و مشکلات تیم را با مسئولان درمیان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بازیکنان، کادر فنی و مربیان تیم خوشه طلایی به همراه پیشکسوتان فوتبال ساوه در نشست با فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ساوه گفت: در این جلسه، مشکلات تیم خوشه طلایی در خصوص زمین چمن؛ نبود زمین اختصاصی تمرین و خوابگاه برای اعضا تیم مطرح شد و امیدواریم با قول‌های مساعدی که داده شد بتوانیم در کسب نتایج بهتر تلاش نماییم.

پرویزی افزود: از دست دادن امتیاز میزبانی تیم ما در ساوه به علت آماده نبودن زمین چمن و زیرساخت‌ها، موجب فرصت سوزی برای تیم خوشه طلایی شده است

او اضافه کرد: تاکنون که در هفته‌ی دهم قرار داریم، دو بازی در ساوه برگزار شده و بقیه‌ی مسابقات را در اراک و یا تهران از تیم‌های رقیب میزبانی کردیم.

مدیرعامل خوشه طلایی بیان کرد: اکنون هم با حضور مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ؛ امکان برگزاری دیدار مقابل چوکای تالش وجود ندارد و به ناچار باید روز دوشنبه در زمین کارگران تهران، از این تیم میزبان کنیم.

او تاکید کرد: خوشه طلایی پتانسیل خوبی برای صعود دارد و علیرغم اینکه از اوایل فصل، ۷ نفر از بازیکنان درگیر بیماری کرونا شدند که موجب کسب نتایج ضعیف شد، اما اینک تیم روند رو به پیشرفتی دارد و رفع مسائل مهم تیم، می‌تواند موجب به نمایش گذاشتن ظرفیت واقعی ما در مقابل حریفان باشد

میرزایی فرماندار ساوه هم در این جلسه با اشاره به ضرورت بازنگری در زیرساخت‌های ورزش فوتبال ساوه گفت: حمایت مدیران شهرستان از تیم خوشه طلایی نیاز به تصیم گیری جدی دارد و باید فرآیند‌هایی که به تیم برای کسب نتایج بهتر کمک می‌کند بررسی شود.

میرزایی افزود: انتطار هواداران تیم خوشه طلایی برای بهره مندی از امتیاز میزبانی نیازمند پیگیری و رفع موانع موجود است.

او اضافه کرد: نماینده شایسته‌ی ساوه در لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل گذشته به عنوان پدیده‌ی فوتبال مطرح بود و سعی خواهیم کرد که این روند را تا صعود تیم پیگیری کنیم.


نماینده ساوه در لیگ دسته اول فوتبال کشور که درفصل گذشته به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، پدیده‌ی لیگ دسته اول فوتبال کشور لقب گرفته بود، از ابتدای فصل جاری به علت مشکلات زیرساختی ورزش فوتبال ساوه، در کسب جایگاه واقعی خود و رضایت هواداران، نیازمند توجه واقعی مسئولین ورزشی در استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.