فاروج، کمترین میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خراسان شمالی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین بررسی ها، میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز، اماکن و محیط‌ های اداری و کاری، فاروج، کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در بین شهرستان‌های خراسان شمالی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علیرضا نوروزیان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: منظور از میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی همان میزان استفاده از ماسک توسط خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح مراکز، اماکن و محیط‌های اداری و کاری استان است.

او بیان داشت: رعایت موارد مذکور در فاروج ۸۱ درصد، بجنورد ۸۷ درصد، مانه و سملقان ۹۲ درصد، جاجرم ۹۳ درصد، گرمه ۹۳ درصد، راز و جرگلان ۹۳ درصد و شیروان ۹۴ درصد است.

نوروزیان عنوان کرد: براساس آخرین بررسی‌های انجام شده وضعیت رنگی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فاروج، نارنجی و سایر شهرستان‌های استان زرد اعلام شد.

او با اشاره به این که وضعیت رنگی گفته شده برای هر شهرستان در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و با وضعیت رنگی نمایش داده شده در نرم افزار ماسک تفاوت دارد، گفت: وضعیت رنگی در نرم افزار ماسک، نشان دهنده آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در کشور است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.