تردد در تمام محور‌های ارتباطی مهاباد برقرار است

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: با تلاش راهداران این شهرستان تردد در تمام محور‌های ارتباطی این شهرستان برقرار شده است.

محسن خادمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بر اثر بارش برف و کولاک شدید تردد در محور‌های ارتباطی این شهرستان با مشکل مواجه بود که اکنون با تلاش شبانه روزی راهداران تردد در تمام این محور‌ها برقرار شده است.

خادمی افزود: تردد در محور‌های مهاباد به بوکان و پسوه به علت کولاک شدید با مشکل مواجه شده بود که اکنون ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

او ادامه داد: با توجه به بارش برف و برودت هوا در محور‌های مواصلاتی، رانندگان با رعایت نکات ضروری در حین رانندگی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد تصریح کرد: تلاشگران راهداری محور‌های درمان و حاجیعلی کند، لاچین، شیلان آباد، هفتوانه، ساره وانه، سیچان بلاغ بخش مرکزی و روستا‌های بخش خلیفان از جمله روستا‌های بیرم، امیرآباد، قزلجه، اولیا و سفله اوزن دره به گرده بردان، پیرمکائیل، عینه ملا را بازگشایی کردند.


بیشتر بخوانید

خادمی اضافه کرد: هم اکنون ۶۵ نیروی راهداری در ۴ راهدارخانه‌ی ثابت و ۳ راهدارخانه‌ی سیار شهرستان مستقر هستند.

او وجود کولاک شدید باعث ایجاد بلور‌های یخی در کف جاده‌ها شده که قابلیت نمک پاشی و یخ زدایی را ندارد و به همین خاطر رانندگان باید با روشن کردن چراغ مه مشکن و با احتیاط کامل تردد کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.