فرصت ۴ ستاره برای بازگشت به ترکیب منچستر یونایتد

تعدادی از ستاره‌های تیم فوتبال منچستریونایتد برای بازگشت به ترکیب اصلی باید سرمربی این تیم را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد باید یکشنبه و در جریان رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس به مصاف لیورپول برود.

دیدار این دو تیم همواره از حساسیت زیادی برخوردار بوده است. این بازی می‌تواند فرصتی برای برخی از ستاره‌های ناکام شیاطین سرخ باشد تا خود را نشان دهند.

دونی فن ده بیک

این هافبک هلندی که ابتدای فصل با رقم ۴۰ میلیون پوند از آژاکس خریداری شد تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و تنها ۲ بار از ابتدا در جریان لیگ برتر انگلیس به میدان رفت است. با این حال او در دور قبلی این رقابت‌ها ۹۰ دقیقه برابر واتفورد بازی کرد.

دین هندرسون

این دروازه بان ۲۳ ساله که ابتدای فصل از شفیلدیونایتد به اولترافورد بازگشت هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند. او به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

او بعد از عملکرد ضعیف برابر استانبول باشاک شیر در لیگ قهرمانان اروپا جای خود را به دخیا داد، اما به احتمال زیاد در بازی مقابل لیورپول به او فرصتی  داده خواهد شد.

الکس تلس

این مدافع ابتدای فصل از پورتو به جمع شیاطین سرخ اضافه شد و توانست عملکرد خوبی ارائه دهد. با این حال پس از ابتلا به ویروس کرونا چند بازی متوالی را از دست داد و لوک شاو توانست در غیاب او عملکرد خوبی داشته باشد، تا بازگشت او به ترکیب اصلی منچستریونایتد سخت‌تر شود.

با این حال تلس برابر واتفورد بازی کرد و به احتمال زیاد یکشنبه فرصت دیگری به او داده خواهد شد.

میسون گرینوود

ایم مهاجم ۱۹ ساله انگلیسی فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و ۱۹ گل به ثمر رساند. با این حال گرینوود در این فصل و با پیوستن ادینسون کاوانی به جمع شیاطین سرخ جایگاه خود را از دست داد و تنها ۳ گل زد. بدون شک دیدار برابر لیورپول فرصت دوباره‌ای برای این بازیکن است تا بار دیگر به ترکیب اصلی باز گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار