افتتاح ۶ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، از افتتاح ۶ طرح هادی روستایی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سه طرح با اعتبار ۲۱۸ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح می‌شود که افتتاح سه هزار و ۳۸۰ واحد مقاوم‌سازی شده در سطح استان با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

او افزود: واحد‌های مقاوم‌سازی شده در شهرستان‌های اردل، بروجن، بن، خانمیرزا، سامان، شهرکرد، فارسان، کوهرتگ، کیار و لردگان است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۸ آغاز شده و در دهه فجر امسال بهره‌برداری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اشاره به افتتاح ۶ طرح هادی روستایی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال اضافه کرد: طرح‌های هادی مربوط به روستا‌های میانرودان و کوی شهید بهشتی شهرستان کوهرنگ، مصطفی‌آباد و مرغملک شهرستان شهرکرد و روستای دلی و حسین‌آباد شهرستان کوهرنگ است.

او ادامه داد: افتتاح پروژه مسکونی ۵۴ واحدی میثاق یک منظریه شهرکرد با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

رئیسی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان، افزود: این طرح با پیشرفت حدود ۱۰ تا ۱۸ درصدی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.