دستگیری سارق احشام و کشف ۸ فقره سرقت احشام در اردل

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران، سارق احشام در اردل دستگیر و ۸ فقره سرقت احشام کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ یزدان حق پرست رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان اردل و ایجاد جو ناامنی در بین مردم، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مامورین پلیس آگاهی استان و شهرستان اردل قرار گرفت.

او افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام، ماموران سریعاً در صحنه سرقت حاضر شده و با بررسی دلایل و مستندات موجود و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سه سارق با یک دستگاه خودرو پِژو نقره‌ای به محل سرقت وارد شده و پس از شکستن قفل درب محل نگهداری احشام، هفت راس دام را از آن محل خارج و داخل خودرو گذاشته و متواری شدند.


بیشتر بخوانید


حق پرست اضافه کرد: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، یکی از سارقین در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از سرقت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، مخفیگاه متهم جهت دستگیری وی بازرسی شد.

او ادامه داد: متهم با مشاهده مامورین اقدام به فرار کرد، ولی در نهایت دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

حق پرست گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد هفت راس دام سرقتی کشف و پس از شناسایی آن‌ها توسط شاکی، با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباخته شد.

او افزود: متهم در بازجویی انجام شده ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، لیکن پس از چندین مرحله تحقیق و بازجویی فنی، لب به سخن گشود و به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف و به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.

حق پرست در پایان تاکید کرد: دو همدست این سارق نیز شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار