سارق زورگیر به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیر و کشف ۱۶ فقره سرقت با همکاری کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: نهم دی ماه وقوع یک فقره زورگیری به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران مشخص شد، متهم با ضرب و جرح مال باخته قصد داشته گوشی وی را سرقت کند که با همکاری شهروندان دستگیر و مصدوم این حادثه روانه بیمارستان شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری ابراز داشت: متهم با دستور قضائی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان در گام اول پی جویی، سوابق کیفری متهم را استعلام کردند که در پاسخ استعلام مشخص شد، وی از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت است.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی علاوه بر اعتراف به زورگیری به ۱۶ فقره سرقت دیگر معترف شد، افزود: همچنین متهم اظهار کرد، با همکاری همدستش سرقت‌های متعدد دیگری را در محدوده بازار تهران، خیابان سی تیر، بهارستان، خیام و ... انجام داده و اموال مسروقه را به مالخر مشخصی فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: تاکنون ۱۶ تن از مال باختگان زورگیر را شناسایی و تحقیقات پلیسی توسط کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی برای شناسایی متهم دوم پرونده و دستگیری مالخر اموال سرقتی با جدیت ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار