توقیف یک دستگاه وانت بار حامل ریشه شیرین بیان غیر مجاز در منطقه رودبال سپیدان

نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان طی عملیات گشت و مراقبت در محور شیراز سپیدان در منطقه رودبال یک دستگاه وانت بار حامل ریشه شیرین بیان غیر مجاز را توقیف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی طی عملیات گشت و مراقبت و با هدف ناامن بودن محور‌های مواصلاتی برای متخلفان حوزه منابع طبیعی، به یک دستگاه وانت بار مشکوک شده که پس از توقف و بازرسی از آن میزان ۵۰۰ کیلو گرم ریشه شیرین بیان  را که به صورت غیر مجاز از اراضی ملی برداشت شده بود کشف و ضبط کرند.

او، بیان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع و خودرو او نیز به پارکینگ انتظامی انتقال یافت.

بحرینی، با تقدیر از همیاران طبیعت و هشدار به متخلفان و سودجویانی که چشم طمع به اراضی ملی دارند تصریح کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت و مراقبت شبانه روزی از انفال مراقبت کرده  و در صورت هر گونه تخلف در این اراضی به شدت و برابر مقررات با متخلفان برخورد  می کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، از شهروندان و دوست داران طبیعت درخواست  کرد با مشاهده هر گونه تخلف در حوزه منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار