۱۶۲ اثر به اولین جشنواره مکتب سردار سلیمانی ارسال شد

رئیس بسیج رسانه کردستان گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات کردستان امسال ۱۶۲ اثر به دبیرخانه جشنواره مکتب سردار سلیمانی ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، توفیق مفاخری رئیس بسیج رسانه استان کردستان در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم استان کردستان، گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این جشنواره داشتند و آثار مطلوب و باکیفیتی از خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و فیلم سازان کردستانی به این دوره از جشنواره ارسال شده بود.

او افزود: فراخوان این جشنواره تیر ماه امسال منتشر شد و تا پایان آذر ماه که مهلت ارسال آثار بود ۵۶۵ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسید.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان ادامه داد: در قیاس با پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال ۹۸، آثار ارسالی رشد خوبی داشت و از ۴۵۱ اثر به ۵۶۵ اثر رسید.

مفاخری یادآور شد: این دوره از جشنواره در محور‌های تیتر، گزارش، خبر، فیلم، عکس، مصاحبه، موشن گرافی، یادداشت و بخش ویژه برگزار شد که شاهد ارسال اثار با کیفیتی از سوی خبرنگاران و روزنامه نگاران کردستانی بودیم.

او به اولین جشنواره مکتب حاج قاسم اشاره کرد و بیان کرد: هر چند که مقدمات اولیه برگزاری این جشنواره در زمان بسیار کوتاهی فراهم شد، اما استقبال خوبی را از سوی اصحاب رسانه شاهد بودیم.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان گفت: در اولین جشنواره مکتب حاج قاسم ۱۶۲ اثر در دو بخش فیلم و مکتوب در محور‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که همزمان با جشنواره رسانه‌ای ابوذر از آثار برگزیده این جشنواره نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.