چگونگی بازیابی سریع اطلاعات با نرم افزار EaseUS Data Recovery

نرم افزار EaseUS Data Recovery نمونه ای موفق از اپلیکیشن‌های بازیابی اطلاعات حذف شده، است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تجربه از دست رفتن اطلاعات برروی حافظه‌های هوشمند یکی از اتفاقات ناخوشایند است که می‌تواند برای هریک از افراد درگیر این اتفاقات تبعات منفی بسیاری با توجه به اهمیت و نوع اطلاعات از دست رفته به همراه داشته باشد. حذف اطلاعات به شکل سهوی و یا ناخواسته یک مشکل شایع است و از این رو متخصصان به دنبال راه‌های چاره بسیاری برای رویارویی و حل اساسی این مشکل بوده اند و این تلاش نتایج مختلفی هم به همراه داشته که به واسطه همین نتایج افراد می‌توانند اطلاعات از دست رفته خود را در سطوح متفاوت کیفیت بازیابی کنند. از برجسته‌ترین خدماتی که در این خصوص ارائه شده است می‌توانیم به انواع نرم افزار ها و اپلیکیشن‌های بازیابی اطلاعات اشاره کنیم. نرم افزار EaseUS Data Recovery نمونه ای موفق از همین اپلیکیشن‌ها است. با دنبال کردن این متن می‌توانید به شیوه استفاده از این نرم افزار و قابلیت‌های آن تسلط پیدا کنید.

از صفر تا صد بازیابی اطلاعات با EaseUS

نرم افزار EaseUS Data Recovery یک برنامه طراحی شده برای بازیابی اطلاعات تلفن‌های هوشمند و یا سیستم‌های کامپیوتری است که با دقت بسیار بالا می‌تواند تمامی فرمت های ممکن اطلاعات را برای شما بازیابی کند و در کنار بازیابی اطلاعات کیفیت آن‌ها را نیز حفظ و ارتقا دهد. این برنامه آیتم‌های بسیار متنوع و کاربردی را برای بازیابی هرچه آسان‌تر و با کیفیت تر اطلاعات را در اختیارتان می‌گذارد که در ادامه این متن به چگونگی استفاده از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بازیابی سریع آسان تنها با 3 دکمه

همانطور که پیش‌تر گفتیم برنامه EaseUS Data Recovery یکی از قوی‌ترین و حرفه ای ترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات است که با استفاده از متدهای بروز برنامه نویسی و خلق ایده‌های جدید برای شما امکانات خارق‌العاده ای را فراهم کرده است.

دکمه اول: انتخاب پوشه برای بازیابی

بازیابی خود را با انتخاب درایو بازیابی شروع کنید. شما باید یکی از پوشه‌های داخلی درایوهای خود را انتخاب کنید و یا هرگونه حافظه جانبی دیگر مانند فلش، مموری، هارد اکسترنال و ... را به سیستم خود متصل کنید و آنها را انتخاب کنید.

دکمه دوم: انتخاب فایل جهت بازیابی

پس از آنکه دیسک یا درایو موردنظر خود را انتخاب کردید باید کمی منتظر بمانید تا شاهکار EaseUS Data Recovery را مشاهده کنید. چند لحظه بعد مشاهده خواهید کرد که فایل‌های شما به سرعت در حال پیشنمایش برای بازیابی هستند که می‌توانید فایل‌های خود را در آن بین انتخاب کنید.

همانطور که تصاویر زیر شایان هستند، فایل‌های شما دقیقا با همان نام و پوشه که حذف شده اند بازیابی خواهند شد.

در این مرحله شما باید فایل موردنظر خود را برای بازیابی انتخاب کنید و در صورت امکانپذیر بودن، پیشنمایش آن را قبل از بازیابی کامل برسی کنید و در نهایت تصمیم گیری کنید.

چگونگی بازیابی سریع اطلاعات با نرم افزار EaseUS Data Recovery

دکمه سوم: دکمه بازیابی

پس از آنکه شما فایل‌های خود را مشاهده و انتخاب کردید می‌توانید دکمه ریکاوری را بزنید و منتظر بمانید فایل‌های شما تنها در چند مرحله به طور کامل بازیابی شوند و در نهایت فایل کامل خود را در پوشه ای دیگر ذخیره کنید و از آن استفاده کنید.

چگونگی بازیابی سریع اطلاعات با نرم افزار EaseUS Data Recovery

نه تنها بازیابی بلکه تعمیر و بازسازی

اپلیکیشن EaseUS Data Recovery نه تنها فایل‌های شما را بازیابی می‌کند بلکه فایل‌های آسیب دیده شما را تعمیر و بازسازی خواهد کرد. این برنامه تصاویر، فایل‌ها، اسناد و مدارک شما را در صورت آسیب دیدن تعمیر خواهد کرد و در نهایت فایل شما را کامل خواهد کرد و برای شما بازیابی خواهد کرد به‌ طوری که شما پس از بازیابی هیچگونه اثری از مشکل در فایل آسیب دیده نخواهید دید.

این امر موجب محبوبیت چندین برابر برنامه شده بطوری که سایر رقبا را در این زمینه شکست داده است.

جمع بندی

اگر فایل‌های شما به طور ناخواسته یا بر اثر ویروس یا هر چیز دیگر از دست رفته است دیگر نگران نباشید. EaseUS Data Recovery با استفاده از جدیدترین متد روز در اختیار شماست تا با ویژگی‌های خارق‌العاده خود تنها در 3 دکمه تمامی اسناد و فایل‌های شما را بازیابی کند و در اختیار شما قرار بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار