تله کابین کرمانشاه تائیدیه احداث دریافت کرد

مشاور شهردار کرمانشاه در امور سرمایه گذاری گفت : پژوهشگاه میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی تائیدیه احداث تله کابین را به شهرداری کرمانشاه داده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید شامبیاتی مشاور شهردار کرمانشاه در امور سرمایه گذاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه تله کابین کرمانشاه، گفت : طراحی این پروژه توسط یک شرکت اتریشی و براساس استاندارد‌های جهانی انجام شده است.

او گفت : ساخت پایه‌های پروژه تله کابین کرمانشاه تا حدود ۷۰ درصد پیش رفته و مشکلی که اکنون پیش رو داریم، احداث دکل هشتم در تاق بستان است که برای انتقال تجهیزات حفاری و بتن ریزی به ارتفاع نیازمند کمک هوانیروز هستیم.

مشاور شهردار کرمانشاه در امور سرمایه گذاری افزود: برای اجرای این قسمت از پروژه از پژوهشگاه میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی تائیدیه‌های لازم را گرفته ایم و روند صدور مجوز آن در میراث فرهنگی استان درحال انجام است.

او افزود: همچنین باتوجه به اینکه زمینی که این قسمت از پروژه در آن اجرا می‌شود مربوط به راه و شهرسازی است، بدنبال گرفتن این زمین از راه و شهرسازی هستیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: علیرغم اینکه شخصا از طرفداران پروژه تله کابین هستم، اما شهرداری هنوز نتوانسته آن را تعیین تکلیف کند.

او افزود: درحالی که این پروژه درحال اجرا است، اما شهرداری هنوز بخشی از زمین را که مربوط به راه و شهرسازی است تملک نکرده، بنابراین راه و شهرسازی می‌تواند این پروژه را متوقف کند و از سوی دیگر مجوز میراث فرهنگی استان برای احداث پایه تله کابین در تاق بستان هم صادر نشده است.

بازوند گفت: اگر مشکلات پیش روی این پروژه با انجام کار کارشناسی حل نشود، با بحران جدی مواجه خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار