"اغوین انگاپت" به تیم والیبال مودنا باز خواهد گشت

ستاره فرانسوی تیم والیبال زنیت کازان روسیه با قراردادی ۳ ساله به مودنا باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال مودنای ایتالیا بار دیگر با انگاپت به توافق رسیده است و به زودی قرارداد سه ساله‌ای را با این بازیکن فرانسوی امضاء خواهد کرد. شنیده ها خبر از  توافق دو طرف می دهند  و قرار است در نقل و انتقالات زمستانی اروپا این بازیکن فرانسوی به لیگ ایتالیا باز گردد.

باشگاه مودنا به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند مانند گذشته با بازیکن قدیمی خود قرارداد سنگینی ببندد، اما باتوجه به درخواست های مکرر باشگاه مودنا انگاپت با عقد قرارداد ۳ ساله راهی این تیم خواهد شد.

بازگشت انگاپت برای کاتیا پدرینی مدیرعامل باشگاه مودنا بسیار مهم و حائز اهمیت است. چراکه او معتقد است پس از آمدن انگاپت شور و هیجان خاصی بین هواداران و حتی هئیت مدیره تیم شکل خواهد گرفت.

ایوان زایتسف هم که به صورت قرضی به لیگ روسیه رفته بود اواخر ژانویه با اتمام قرارداد قرضی خود به مودنا باز می گردد. پیش از بازگشت زایتسف باشگاه مودنا این بازیکن را در لیست بازیکنان آزاد قرار داده است و همین امر بحث های زیادی را بر سر انتقال زایتسف به روسیه باز کرده است. تنها باشگاه ایتالیایی که در این شرایط نابسامان مالی به زایتسف پیشنهاد خوبی ارائه کرده بود پیاچنزا بود، که زایتسف آن را قبول نکرد. او با رد این پیشنهاد، بلیت طلایی بازگشت خود از روسیه را از بین برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار