ماجراجویی شمشیربازان ساروی

گروهی از جوانان ساروی به عنوان یک مدعی قرار است در لیگ برتر شمشیربازی ماجراجویی کنند.

معین عابدینی رئیس هیات شمشیربازی مازندران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: پس از تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر شمشیربازی در رشته سابر هفته اول این مسابقات از ۷ بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد و تیم آکادمی شمشیربازی ساری با حضور پنج شمشیرباز قرار است در این مسابقات به عنوان مدعی اصلی شرکت کنند.

او افزود: تیم آکادمی شمشیربازی ساری با ترکیب احمدرضا شهمیری، محمدحسین عابدینی، عرفان شکوهی، میعاد عابدینی و امیرمحمد، ولی الهی در این پیکار‌ها حضور خواهد داشت و با توجه به مسابقات قبلی و سوابق بازیکنان جوان این انتظار وجود دارد که یکی از مدعیان اصلی باشند.

رئیس هیات شمشیربازی مازندران با بیان اینکه ورزشکاران این تیم از سال ۱۳۹۲ در لیگ برتر شمشیربازی کشور حضور داشتند، افزود:این افراد از نونهالی و نوجوانی در قالب همین تیم آموزش‌ها را فراگرفتند و هر سال به عنوان یکی از مدعیان اصلی رقابت‌ها مطرح هستند.

عابدینی گفت: تیم آکادمی شمشیربازی ساری دو سال قبل در رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی کشور با همین ترکیب سوم شده بود و سال گذشته نیز در حالی که یه عنوان یکی از مدعیان عملکرد خوبی داشت به دلیل شیوع کرونا مسابقات نیمه تمام ماند.

او افزود: شمشیربازان جوان ساروی صبح امروز آزمایش‌های مربوط به کرونا را خواهند داد و سپس برای مسابقات به تهران اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.