توزیع هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره ای اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع یک هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به دنبال کمبود روغن در بازار و برگزاری جلسات متعدد در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با پیگیری‌های انجام شده سهمیه استان در این زمینه تخصیص پیدا کرده و ما در مرحله توزیع روغن جامد و مایع هستیم.

او تصریح کرد: تاکنون بیش از یک‌هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اردبیل توزیع شده که عمدتا روغن جامد و مورد مصرف مردم است که در این زمینه همچنان برنامه‌ریزی‌ها برای توزیع روغن ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قرار است از فردا علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصلی در برخی از فروشگاه‌های منتخب شهرستان‌ها نیز توزیع روغن مایع را شاهد باشیم تا نگرانی‌ها از بابت تأمین این مواد مورد نیاز مردم رفع شود.

صادقی افزود: متأسفانه عده‌ای دلال و واسطه‌گر با خرید و جمع‌آوری روغن از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به فروش آن در بازار با قیمت بالا اقدام می‌کردند که با هماهنگی تعزیرات حکومتی قرار شد اکیپ‌های بازرسی اجازه تخلف در فروشگاه‌ها را ندهند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای موظف شدند به ازای هر خانوار روغن توزیعی را به شکل معین و مشخص انجام داده و از فروش آزاد آن پرهیز کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: افراد دلال با خرید روغن از فروشگاه‌های زنجیره‌ای سعی می‌کنند آن را به صاحبان رستوران‌ها و تالار‌ها بفروشند که اکیپ‌های بازرسی موظف شدند در صورت مشاهده روغن جامد در تالار‌ها و رستوران‌ها با صاحبان این اصناف برخوردی جدی داشته باشند.

صادقی در مورد مخدوش کردن قیمت روی کالا و عرضه آن به قیمت بالاتر نیز اضافه کرد: برخی از گزارش‌ها حکایت از مخدوش شدن قیمت روی روغن‌های جامد توسط برخی از سودجویان دارد که مردم در صورت مشاهده با چنین تخلفی آن را می‌توانند به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار