برنامه ریزی برای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمدگفت: همکاری بخش‌های تولیدی و خدماتی برای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ضروری است.

ضرورت ثبت‌نام بخش‌های تولیدی و خدماتی در سامانه سدفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از ضرورت ثبت‌نام بخش‌های تولیدی و خدماتی در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) با هدف اجرای طرح توزیع الکترونیکی  گاز مایع خبر داد.
سیدعزیزالله محمدی گفت: اقدامات اجرایی ساماندهی توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی از بیستم مردادماه سال‌جاری با رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان واقعی در بخش‌های مختلف و تامین نیاز آنان و همچنین جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت آغاز شده است.
محمدی ضمن اشاره به ضرورت ثبت‌نام بخش‌های تولیدی و خدماتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سدف، افزود: در حال حاضر اکثر خانوار‌های روستایی در مناطق گازرسانی نشده و همچنین تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان واقعی بخش‌های مختلف صنعتی و خدماتی در این طرح ثبت‌نام کرده و سوخت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی از طریق عاملان مجاز توزیع گاز مایع مجاز دریافت می‌کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای درخواست و توزیع الکترونیکی گاز مایع فراهم است، اضافه کرد: ضروری است که علاوه بر خانوار‌های عشایری و روستایی، سایر بخش‌های مشمول طرح نظیر صنفی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و عشایر که تاکنون در سامانه NEWTEGARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام نکرده‌اند، با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت‌نام و درخواست سوخت اقدام تا بتوانند گاز مصرفی خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان نصب شده در تاسیسات و عاملان توزیع گاز مایع دریافت کنند.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر سوخت گاز مایع در حد مطلوب تامین و توزیع می‌شود و ذخیره‌سازی مناسب نیز برای تامین سوخت زمستانی مورد نیاز بخش‌های مختلف انجام شده است و هیچ گونه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.