۱۸۷ میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه مجازی به فروش رسید

با پایان چهارمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۸۷ میلیارد و ۴۱میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۱۱ ریال کتاب به فروش رسید.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با ورود به پنجمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۳۷۱ هزار و ۴۸ نسخه کتاب به مبلغ ۱۸۷ میلیارد و ۴۱ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۱۱ ریال در سراسر کشور به فروش رسید.

تاکنون ۶۶ هزار و ۳۵۸ سفارش در این نمایشگاه ثبت شده است که از این تعداد ۵۱ هزار و ۹۰۶ سفارش در انتظار ارسال و ۱۴ هزار و ۴۵۲ سفارش ارسال شده است.

از مجموع کل بسته‌های ارسال شده، ۵ هزار و ۵۶۰ بسته از سوی ناشر و ۱۰۵ هزار و ۷۴۹ بسته از سوی پست کتاب ارسال شده است.در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۲:۵۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
وقتی اکثر کتابایی که می خواییم امکان خرید نداره و ناشر واسش موجودی نزده چه فایده داره ؟؟؟ انتشاراتیا کتابای پر فروششون رو تو سایت خودشون کتاب رو دارن ولی تو نمایشگاه کتاب براش موجودی نزدن که با تخفیف نفروشن و ما مجبور شیم از خودشون بخریم !!!
آخرین اخبار