استاندار بوشهر:

به بوشهر سفر نکنید/ بعد از کرونا به بهترین شکل میزبان مسافران هستیم

استاندار بوشهر گفت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، امسال به علت شرایط کرونایی آماده پذیرایی از مسافران نیستیم.

آماده پذیرایی از مسافران نیستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، بیان کرد: به خاطر شرایط شیوع کرونا در کشور، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نخواهد شد و همه ویژه برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به وضعیت کنونی استان در مورد بیماری کرونا، نباید دچار ساده انگاری و خوش خیالی شویم زیرا بیماری تمام نشده و رفتاری ناشناخته دارد.

استاندار بوشهر عنوان کرد:بر اساس گزارش وزارت بهداشت، شاهد خیز آرام بیماری کرونا در برخی استان‎ها هستیم، اگر دستورهای بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است در نوروز بار دیگر به محدودیت‌های مختلف متوسل شویم.

گراوند با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم در رعایت ضوابط بهداشتی، عنوان کرد: مناسب ترین وسیله راه مقابله باویروس کرونا، ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه برپایی چادر در سواحل استان ممنوع است، از شهرداران خواست برای جلوگیری از برپایی چادر در سواحل و بوستان‌ها اقدام کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امکان خدمات دهی به مسافران در بوستان‌ها وجود ندارد بنابراین، مسافران از سفر به بوشهر خودداری کنند تا پس از ریشه کنی بیماری کرونا، به بهترین شکل میزبان مهمانان گران قدر از سراسر کشور باشیم.

گراوند ادامه داد: اگر می خواهیم اصناف و بازار در ایام نوروز فعال باشند و همچون پارسال دچار محدودیت و تعطیلی نشوند انتظار داریم بازاریان همچون گذشته نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

او افزود: فرمانداران، روسای شبکه بهداشت و درمان و بازرسی استانداری همه امکانات برای تداوم نظارت وبازرسی از اصناف و اماکن مختلف را فراهم کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: ادارات استان برای دورکاری کارکنانی که جزء بیماران خاص  یا جانبازان شیمیایی هستند، بر اساس تشخیص دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

گراوند، با تاکید بر جلوگیری از برگزاری آیین های مختلف با هدف پیشگیری از تجمعات، گفت: می توان از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جلسات، برنامه ها و یادواره شهدا استفاده کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.