روند توزیع اعتبارات در شهرستان دشتستان عادلانه نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند توزیع اعتبارات در شهرستان دشتستان با ۶ بخش متناسب نیست و با عدالت رفتار نمی‌شود.

روند توزیع اعتبارات در شهرستان دشتستان عادلانه نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری این شهرستان بیان کرد:  نسبت به روند توزیع اعتبارات ناراضی هستیم و معتقدیم سهم شهرستان دشتستان با ۶ بخش متناسب نیست و با عدالت رفتار نمی‌شود.

او افزود: زیرساخت‌های شهرستان دشتستان متناسب با این جمعیت و وسعت بسیار ضعیف است که این موضوع نشان می‌دهد که این شهرستان به حقش نرسیده است.

نماینده دشتستان ادامه داد: مردم این شهرستان مهمان نواز بوده و این موضوع سبب شده تا در ایام خوش آب و هوای سال، شاهد حضور گسترده مردم سایر نقاط کشور به این شهرستان داشته باشیم. از هم‌وطنان می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی از مسافرت به این شهرستان تا طبیعی شدن وضعیت کرونا، اجتناب کنند.

دکتر رضایی عنوان کرد: اگر چه موضوع بودجه و کمبود‌ها در این بخش سبب شده تا مشکلات این شهرستان لاینحل باشد، اما بخشی از مشکلات شهرستان دشتستان ارتباطی به بودجه ندارد. یکی از این مشکلات موضوع سنددار شدن زمین و محل مسکونی بخشی از شهروندان دشتستان است که در سالیان زیادی هنوز رفع نشده و مدیران با استناد به این که این زمین‌ها ملی و یا متعلق به سازمان‌ها و ارگان هاست بر مردم فشار می‌آورند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: از سیستم بانکی استان بوشهر شکایت داریم که هیچ گونه تعاملی با تولید کنندگان در سطح شهرستان دشتستان ندارند. کارآفرین و تولیدکننده می‌گوید ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک گرفته‌ایم و باید یک میلیارد تومان پس دهیم. یا در یک مورد دیگر نوع تضامین با نرخ کارشناسی شده با ارزش ملک هم خوانی ندارد. این نول رفتار بانک‌های استان بوشهر با مردم و تولیدکنندگان با عدالت سازگار نیست و به نوعی ظلم در حق مردم است.

نماینده دشتستان گفت: از مدیران دولتی شهرستان دشتستان می‌خواهیم درب اتاق‌هایشان بر روی مردم باز باشد تا مردم بتوانند با ملاقات با آن‌ها، زمینه گفت‌وگو و رفع مشکلاتشان رفع شود.

انتهای یپام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.